HTML

Gasztrowombat

Étterem és étel kritikák, bor értékelések, gasztronómiai élmények és ajánlások.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Kiskunfélegyházán jártunk - Sirius Club étterem

2010.10.17. 19:02 Gasztrowombatok

Úgy adódott, hogy ezen a hétvégén kirándulni volt kedvünk és meglátogattuk barátainkat és két éttermet Kiskunfélegyházán amelyekről, már elég sokat és különböző féléket hallottunk.

Az első ebédlelő helyünk a Sirius-Club étterem Kiskunfélegyháza. Kossuth u. 16. :

Hol is kezdjem hírtelen nem is tudom. Modern stílusú teraszos hely, kicsit Liszt Ferenc tér benyomással (a stílust illetően) . Belül barna bőr kanapék és négyszögletű asztalok, halk diszkrét zene , a felszolgálok egyen ruhában , kedvesek és segítőkészek. Eddig rendben is van a dolog és már már kezdett tetszeni is hely.

Az étlapon semmi különös , a szokásos pizzák (mert lassan minden étteremben pizzát is sütnek) , és a kommersz rántott hús és szocreál társai ami persze nem baj (de itt jön a HA) , ha azt jól csinálják. De itt sajnos nagyon nem , és ezt kifejtem.

Amit rendeltem:

1. fogás Marhahúsleves  zöldfűszeres húsgombóccal

Mivel imádom a húslevest ezért gondoltam , hogy ráadásul vidéken ebben hiba nem lehet. Hát lehet!!!! Nem is kicsi. Amikor megrendeltem közölte velem a felszolgáló, hogy igazándiból ez nem is húsleves hanem már már ESSZENCIA. Hoppá!!! Ja kérem ezek után még nagyobb várakozással és sokkal magasabb mércével vártam az alkotást. És megjött....

Forrón gőzőlögve érkezet és amikor elkezdte a felszolgáló felém közelíteni a tányért (csendben megjegyzem, hogy az esszencia nem fél literes mélytányérban szokás tálalni)  megcsapott az Esszencia csodálatos tasakos leves és a Maggi kocka jellegzetes mű illata. Éreztem akkor, hogy ebből bizony gond lesz és lett is. A szine alapján akár esszencia is lehetett volna, de az íze kérem egy merő sós, tasakosleves izű sötét lé. Egyetlen értékelhető dolog volt benne a húsgombóc még pedig azért, mert ehető volt!, jó állaggal és ízzel. Egyszóval a leves TRAGÉDIA!!! Kiettem a húsgombócokat és a leves mehetett vissza a feladónak.

2. fogás Rántott sertésszelet sültburgonyával

A leves után amit vártam egy papírvékonyra klopfolt , vastagpanírozású olajtól csepegő hús. De kellemesen csalódtam úgyanis nem volt papírvékonyra klopfolva. Viszont az olaj szivárgott belőle ráadásul rá, az alatta fekvő sültburgonyára. Amikor megkóstoltam ismét egy ismerős fűszerkeveréket éreztem a számban méghozzá a Kotányi fűszercsalád sült hús keverékét. Egyszerűen nem fér a fejembe miért nem lehet tisztán, szimplán sózni csak, talán egy csipetnyi borssal még megbolondítva . Annál jobb fűszer nem kell egy rántott húshoz, és ami még fontosabb nem teszi jellegtelen, primitív,műanyaggá és ipari jellegűvé a fogást. Aztán már mondanom sem kell, hogy a sült krumplit nem ettem meg miután 2dl olaj tocsogott rajta ami kiszivárgott a húsból. Ezt is nehéz megértenem miért nem lehet lecsepegtettni felszolgálás elött. Desszertett már nem kértünk, és kávét sem természetesen. Fizettünk és tövig nyomtuk a gázt.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztrowombat.blog.hu/api/trackback/id/tr382379107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása